سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینده ساختنی است

جشنواره ی غذا با شعار  آینده  ساختنی است در مجتمع فر هنگی هنری سنند ج بر گزار شد

صبح امروز  پنج شنبه صبح یک روز  پر تلاش تابستانی  با حضور سی نفر از اعضای نوجوان مجتمع  فر هنگی و هنری  سنندج  جشنواره غذا برگزار شد .

آشپزی یا مهارت غذایی یکی از مهارتهای اولیه برای هر نوجوان تا بتواند توانایی تهیه غذای سالم  ساده و لذیذ را با مواد موجود را داشته باشند.

 

در این جشنواره اعضا حاصل تلاش خودشان برای آشپزی انواع سالاد ماکارونی و کیک و کتلت را به نمایش گذاشتند هر چند این جشنواره تازگی ندارد اما شورو شوق اعضا و تلاششان برای یاد گیری مهارت آشپزی و  تاکید بر تقویت اعتماد به نفسشان  ستودنی است  آینده با همین تلاشهای کوچک و در کنار هم ساخته می شود اعضا با علم به اینکه یاد گیریهای امروز ثمر  آینده ی روشن آنهاست در فعالیت های متنوع کانون شرکت می کنند .

 داوری این  جشنواره بر عهده ی پری ارج مربی هنری مجتمع بود . در این بر نامه مدیر کل محترم کانون کارشناس محترم   انفور ماتیک کارشناس محترم  روابط عمومی  وکارشناش محترم  فرهنگی حضور داشتند وداوری در حضور  ایشان صورت گرفت 

 در حاشیه ی این بر نامه  جایزه ی دو سالانه ی آفرینش در بخش هنرهای دستی به اد یسا کریمی اهدا شد .و 23 نفر از اعضای نوجوان در مسابقه ی آشپزی برنده شدند و جوایزی به آنها اهدا شد .